Lovely photos xD

Monday, April 9, 2012



                                              *Vampire story*


                                                                                          Part 4 !!!

Ημουν εγκλοβισμενη στα χερια ενος αντρα...ο οποιος μου ειχε κλεισει το στομα 

Εγω- ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ-ΜΜΜΜΜΜΜΜ....μμμμμμμ 

Hταν ο αντρας που με κυνηγουσε μαζι με αλλους 3

Ο Ντανιελ βγηκε κατευθειαν,..Οταν με ειδε στα χερια του, τους ρωτησε:

Ντανιελ: Ma tι θελετε??

 ???- Ξερεις καλα τι θελουμε...

Ντανιελ: Aφηστε την ρεε

???- Πρεπει να τυρησεις κατι...

Ντανιελ-.........

???- 5,4,3,2..1

Ντανιελ-.......
???-Οκ οπως επιθυμεις...

 Το στομα του ιρθε στον λαιμο μου...Αουτς...με δαγκωσε...Ετρεχε αιμα απο τον λαιμο μου....Οξυς πονος με κυριεβε....Ιουυυυυ αηδιασα...

Ο Ντανιελλ με αρπαξε και γω τον αγκαλιασα

Εγω-μμμεγκψξδ

Ντανιελ- Γκαμπριελα Εισαι καλα??

Εγω- Εδξφκδοχ.
.
Ντανιελ- Δεν μπορεις να μιλησεις?

 Ενα δακρυ κιλυσε απο τα ματια μου...
Ντανιελ- Θα σε παω στο νοσοκομειο με αγκαλιασεεε και με ταχυτητα ΤΕΡΑΣΤΕΙΑ οπως στην αρχη βρεθηκαμε εκει..

Μετα απο 2 ωρες.....
Ανοιξα τα ματια μου και βρισκομουν σε ενα δωματιο ενος νοσοκομειου δεν θυμομουν τιποτα..Κοιταξα γυρο μου Που ηταν ο Ντανιελ???????  Αισθανομουνν εναν αφοριτο πονο στον λαιμο...Εβαλα το χερι στιν πληγη αλλα πονουσα περισσοτερο...Ξαφνικα μπενει η μαμα μεσα...

Μαμα- Αγαπη μου ξυπνησες??

Ππροσπαθησα να μιλησω αλλα δεν μπορουσα να ορθρωσω λεξη..
Μαμα- Τι εγινε αγαπη μου γτ δν μιλας?

Προσαθουσα  με νοηματα να της εξιγησω...Τελικα η μαμα φοναξε την νοσοκομα...Προσπαθησε με ηρεμο τροπο να με ρωτησει τι ειχα...Δεν καταφερα να της απαντισω...πηρε την μαμα και βγηκαν εξω...
Μετα απο 5 λεπτα η μαμα ξαναπμηκε εκατσε στο κρεβατι διπλα και μου χαιδευε τα μαλλια με πολυ τρυφεροτιτα και μου ειπε:

Μαμα-Κοιτα  Γκαμπριελα... η νοσομα μου ειπε επειδι επαθες ενα ψυχολογικο τραυμα δεν θα μπορεις να μιλησεις μπορει να κρατησει για ωρες και ισος για ευδομαδες αλλα μπορει και περισσοτερο...

Τησ εκανα νοημα ποσο περισσοτερο..
Μαμα- Μπορει μηνα η και περισσοτερους....

Δεν μπορουσα να το πιστεψω ....στεναχωρηθηκα...ξαφνικα θυμηθηκα τον Ντανιελλ...Ζητησα ενα χαρτι και ενα μολιβι, με νοηματα παντα, κι της εγραψα :


"Poυ ειναι ο Ντανιελλ"

Μαμα- Ποιος Ντανιελλ αγαπη μου? Δεν μου εχει πει τιποτα οτι εχει αγοριιι.....

Κουνησα το κεφαλι αρνητικα το κεφαλι μου.Πηγα να γραψω..
" Οχι μαμα δεν ειναι το αγορι μου ειναι..-"αλλα το μετανοιωσα και της εγραψα...
"Πως βρεθηκα εδω?"
Τοτε.......................................................................................................................?


Ευχαριστω αν το διαβαζεται....Ανα μια μερα θα μπαινει καινουργιο Παρτ...
♥   


No comments:

Post a Comment