Lovely photos xD

Saturday, April 7, 2012



                                   *Vampire story*


                                                                      Part 3 !!!

Το σημα πανω στο βιβλιο ηταν ιδιο με αυτο που εχει στο χερι του...O.o 
Πλησιασα και πηρα το βιβλιο στα χερια μου..τοτε....
???-Τι κανεις εκει??????

Eγω- Αυτο το βιβλιο μου ανηκει...

???- Οχι δεν σου ανηκει  (μου το αραπξε απο τα χερια) 
Εγω- Μου το εδωσε η γυναικα του θειου μου η-

???- Κλαουντια..!

Εγω- Ναι ετσι την λενε πως το ξερεις?

???- Ηταν η μητερα μου...

Εγω- Ηταν?? Δεν καταλαβενω τι ενοεις "ηταν" ??

???- Ασε τιποτα..Γιατι εισαι εδω??

Εγω- Να εμμ ..Ειναι σκοτεινα εκει μεσακαι κρυα και....
???- Και?
Εγω- Και φοβαμε οταν ειμαι μονη μου...

???- (Χαμογελασε) Θες δηλαδη παρεα...? ( με πλησιαζε με αυτο το γλυκο του χαμογελο ενω εγω περπατουσα με πισω βηματα )

Εγω- (αν και τρομαξα το προτειμουσα) Εμμ ναι..Αλλα πρωτα θελω να μαθω το ονομα σου!
???- (σταματησε να με πλησιαζει) Ααα ναι με λενε Nτανιελ ...(DANIELL) 
Eγω- Ωραιο ονομα...Εμ-

Ντανιελ- Ευχαριστω Gabriella..

Εγω- Πως ξερεις το ονομα μου?

Ντανιελ- Ξερω πολλα για σενα...
Εγω- (Αναστατωθηκα...) Μα τι στο καλο εισαι Ντανιελ????

Ειχα κουραστει να με σωζει αλλα να μην ξερω πως? Γιατι? και τελος παντον ποιος ειναι???

Ντανιελ- Πολλες ερωτησεις κανει...Παρε αυτο και ξαπλωσε στο κρεβατι...

Μου εδωσε κια χοντρι ζακετα...και μου εδιξε το κρεβατι...

Εγω- Και εσυ??
Ντανιελ-Και το πατωμα καλο ειναι....

  Ξαπλωσα...μολις χαλαρωσα γυρισα το πλευρο μου προς αυτον και του ειπα :
Εγω- Ευχαριστω για ολα...Και συγνωμη...
Ντανιελ- Καληνυχτα Gabriella....

Την επομενη μερα αφου ξυπνησα συνιδιτοποιησα πως ημουν στο πατωμα...και ο Ντανιελ??
Δεν ηταν στο δωματια παραξενευτηκα και για τα δυο ..Κατεβηκα κατω στην κουζινα...Και τοτε τον ειδα απο το παραθυρο τον Ντανιελ στον κηπο..

Εγω- Ντανιελ? Γιατι ημουν ξαπλομενη.στο πατωμα?
Ντανιελ- Καλα δεν θυμασε τιποτα??

Ταραχτηκα..υπεθεσα ακτι που δεν ηθελα με τιποτα...

Εγω- Δεν νομιζω να...?
Ντανιελ- Χαχαχαχ οχι σε πειραζω...επεσες απο το κρεβατι και δεν ηθελα να σε ξυπνησω σε σκεπασα και κοιμηθηκα εγω στο κρεβατι...

  Ουφφ Ξελαφρωσα...ειπα και γω...

Εγω- Αα οκ...λοιπον θα με πας σπιτι???
Ντανιελ- Ναι οκ...παω να παρω την ζακετα...

Εγω εμεινα εξω στον κηπο...ηταν τοσο ομορφα παντου πρασινοοο και το κελαιδισμα των πουλιων σαν μελωδια...
Ολα χαλασαν ομως....αρχισε να συνεφιαζει....μετα απο 5 λεπτα ακουγα βηματα...υπεθεσα πως  ηταν ο Ντανιελ αλλα οχι...γυρισα για να παω προς την πορτα αλλα δεν προλαβα..
Ημουν εγκλοβισμενη στα χερια ενος αντρα...ο οποιος μου ειχε κλεισει το στομα 

Εγω- ΜΜΜΜΜΜΜΜΜ-ΜΜΜΜΜΜΜΜ....μμμμμμμ
*???????????????????????????????????????????????????????????????????????*


Ευχαριστω αν το διαβαζεται....Ανα μια μερα θα μπαινει καινουργιο Παρτ...♥  


2 comments:

  1. teleioo!!!! grigora next kai tag sta epomena!! <3 <3 <3 <3 :D

    ReplyDelete
  2. Euxaristw...emm...apo dw dn xerw pws ginete...kai dn xerw pws se lene sto FB...mporeis na mou peis kai tha se kanw apo kei..an dn se exw idi ok?? <3

    ReplyDelete