Lovely photos xD

Thursday, April 12, 2012


                                               *Vampire story*


                                                                                          Part 5 !!!

Κουνησα το κεφαλι αρνητικα το κεφαλι μου.Πηγα να γραψω..
" Οχι μαμα δεν ειναι το αγορι μου ειναι..-"αλλα το μετανοιωσα και της εγραψα...
"Πως βρεθηκα εδω?"

Τοτε η μαμα μου εξηγησε πως την πηραν τηλεφωνο...και την ενημερωσαν 

Μαμα- Τελος παντον ελα σηκω θα παμε βολτα..Θα παμε κατω να παρεισ κι εξιτηριο....
Δεχτηκα δεν μπορουσα να κανω και αλλιος...αφου ετοιμαστηκα κατεβηκαμε πηραμε το εξιτηριο ακι βγηκαμε  εξω...

Μαμα- Θα παμε για κανεναν καφε στην αγαπιμενη σου καφετερια...
Μετα απο 5-10 λεπτα φτασαμε καθησαμε σε ενα τραπεζακι μετα απο 2-3 λεπτα 

???- Γεια σας, εμμ τι θα θελατε να παραγκειλετε???
Σηκωσα το κεφαλι μου προς αυτον γιατι καταλαβα πως ηταν ..

Εγω- Ντανιελ???
Δεν το πιστεβω....μιλησααα...Τι εκανε εδω ο Ντανιελ? Γιατι δεν μου μιλησε απο την αρχη??

Μαμα- Αγαπη μου, δεν το πιστεβω μιλησες...Ποσο χαιρομεεε..Τον γνωριζεις....?

Κοιταξαμε και ποι δυο απο το μερος του αλλα δεν ειδαμε τιποτα...ειχε εξαφανιστει.
Επρεπε να τον βρω...να τον ρωτησω..πηγα προς το προσοπικο αλλα πουθενα ο Ντανιελ..
Τοτε ενας απο αυτους με ρωτησε τι θα ηθελα...εγω ημουν απροετιμαστη οποτε του ειπα προς τα που ειναι η τουαλετα...
Καθως μου εδειξε εγω προχωρησα προς τα κει ..
Μπηκα και επ΄λυνα το προσωπο μου οταν βγηκα εσθανθηκα ενα χερι να με πιανει απο τον ωμο...γυρισα να δω ποιος ειναι αλλα τιποτα....

Ημουν σιγουρι πως ειχα αισθανθει ενα χερι...Εβλεπα ανθρωπους να μιλανε εξω απο το μαγαζι να κοιτανε τις βιτρινες...να περπατανε με γρηγορους ρυθμουσ...
Ολοι σαν μιρμιγκιαα....

Στο βαθος ειδα τον Ντανιελ....πηγα προς το εμρος του αλλα ειχε ιδη εξαφανιστει...πηγα πισω στο μαγαζι..Ειπα στην μαμα να φυγουμε...

Η μαμα δεν ειχε αντιρηση..Αφου πηραμε το δρομο μετα απο 2-3 λεπτα καταλαβα πως δεν παμε απο το συνιθισμενο δρομο

Εγω- γιατι ερχομαστε απο δω??
Μαμα-Θελω να σου δειξω το κενουργιο μας σπιτι....

Ειδα ενα τελειο σπιτι 2οροφο με ωραια χρωματα ασπρο και πορτοκαλι....πιο διπλα ομως ειδα κατι που σιγουρα δν θα ξεχναγα....το σπιτι που με ειχε φερει ο Ντανιελ...

Δεν ηξερα τι να νοιωσω...Χαρα? Που θα εμενα σε αυτο το υπεροχο σπιτι  ή Δισαρεσκεια που διπλα ειναι αυτο το σπιτι με τοσες αναμνησεις..

Μαμα- Παμε μεσα..αν το δεις??
Εγω- Τωρα ερχομε μαμα 

Η μαμα προχωρισε αλλα εγω εκατσα και χαζεβα το σπιτι διπλα..Ξαφνικα η πορτα ανοιξεε απο μονη της και γω προχωρησα προς αυτην.....αλλα η μαμα με φωναξε να πλησιασω προς την αλλη κατευθηνση....

Ηθελα να δω τι γινοταν στο σπιτι....αλλα θα μπορουσα να το ανακαλυψω το βραδυ...

Οταν μπηκα μπορουσα να ομολογησω πως ηταν τελειο....μεγαλο...υπεροχο..Πηγα κι στο δευτερο οροφο οπυ εκει βρισκοταν και το δωματιο μου το καταλαβα γιατι φενοταν πιο....στην ηλικεια μου...

Μαμα- Σαρεσει Γκαμπριελλα???
Εγω- Ναι μαμα ιναι τελεειοοοο...
Την αγκαλιασα....
Μαμα- Δεν παμε τωρα σπιτι...να φαμε το μεσημεριανο και μετα ξαναερχομαστε αμα θες,,, τι λες?
Εγω- Ναι παμε...

Πηγαμε σπιτι φαγαμε και υστερα μαζεβαμε τα ρουχα μας και γενικος τα πραγματα μας για τιν μετακομιση....

Αυριο το πρωι ολα ειχαν μεταφερθει...και μεις στην συνεχεια κατα το μεσημερι πηγαμε προς στο καινουργιο μας σπιτι....

Εγω εβαλα τα δικα μου πραγματα στο δωματιο μου...εκτος απο τα πιο βαρια....υστερα κατεβηκ να δω τι εκανε και η μαμα...

Τα ειχε κανει ολα ΤΕΛΕΙΑ...Ξαφνικα χτυπησε το κοθυδουνι της πορτα...και οταν την ανοιξα ειχα μειενι εμ ανοιχτο το στομα... Ο.ο

Μπορει μερικες απο σας να την εχετε διαβασει..αλλα την εχω και γω επεξεργασει..Και μενα μ'αρεσει πολυ γιαυτο την ανεβαζω  απο κει εδω...Οποτε δεν ειναι ακριβως δικια μου.....!


Ευχαριστω αν το διαβαζεται....Ανα μια μερα θα μπαινει καινουργιο Παρτ...♥ 

No comments:

Post a Comment