Lovely photos xD

Friday, April 13, 2012


http://www.facebook.com/profile.php?id=100001803889738&ref=tn_tnmn#!/pages/Vamp-Maiden/176085385804627 <------------------- Ta epomena parts.... <3 Einai apithani istoria...axizei na tin synexisete edw.... <3


                                               *Vampire story*


                                                                                          Part 6 !!! 
Εγω εβαλα τα δικα μου πραγματα στο δωματιο μου...εκτος απο τα πιο βαρια....υστερα κατεβηκ να δω τι εκανε και η μαμα...

Τα ειχε κανει ολα ΤΕΛΕΙΑ...Ξαφνικα χτυπησε το κοθυδουνι της πορτα...και οταν την ανοιξα ειχα μειενι εμ ανοιχτο το στομα... Ο.ο 

Hταν ο πατερας μου....Μπορω ν πω πως δεν χαρηκα οταν τον ειδα...ειχα να τον δω πολυ καιρο...τον χερετισα με ψυχρο υφος και πηγα πανω στο δωματιο μου...αλλα φυσικα κρυφακουγα το τι ελεγε με την μαμα μου....

Πως παν οι δουλειες Τομ?
Καλα ...εμ εσυ? πως τα περνας με την μικρη??
Καλα και μεις..εδω ειναι το κενουργιο μας σπιτι ειναι πιο μεγαλο πιο ευριχορο....πιο νατε για τιν Γκαμπριελα τωρα που μεγαλωσε...

Δεν μπορουσα αλλο να ακουσω την συζητηση τους..Δε ειχα ορεξη να τους ακουσα..και ετσι αποφασισα να φυγω..να δω τι γινετε και με το σπιτι...
Δεν μπρουσα να φυγω απο την κανονικο εξοδο...γιατι θα με εβλεπαν..οποτε...θα πηδαγα απο το παραθυρο...
Μα τι λεω?? Ειναι τοσο ψηλα....καθος κοιτουσα γυρο γυρο...βρηκα ιδεα...θα μπορυσα να ενοσω τα σεντονια μου και να κατεβω...τα ενωσα ολα και ξεκινισα.....καθος κατεβενα τα χερια μου γλιστρισαν αλλα πριν προλαβω να πεσω με επιασαν δυο χερια....Ηταν ο Ντανιελλ....ηταν ισα ισα 5 εκατοστα η αποσταση μας

Ντανιελ- Εισαι καλα?
Εγω- Ναι μπορεις να με αφησεις κατω τωρα ?
Ντανιελ- Γιατι το εκανες αυτο??
Εγω- Αυτο ειναι δικο μου θεμα....Εσυ παλι γιατι με αποφευγεις συνεχεια οταν προσπαθω να σου μιλησω???
Ντανιελ- Γιατι, να εμμ, φοβαμε πηπως...-
εγω- Ναι τι φοβασε...πες μου...
Ο Ντανιελ ειχε κοκαλωσει....δεν μπορουσε να πει κατι...πηγα να τον ξαναρωτησω αλλα ιδη βρισκομουν στην αγκαλια του και ετρεχε με την ιδια ταχυτητα οπως παντα...οταν με αφησε ημουν τοσο θυμομενη που το καταλαβε και με ξαναπηρε και αρχισε να τρεχειι..ΠΑΛΙ
Οταν ξανασταματησα τον κοιταξα με δολοφονικο βλεπα και του εδωσα μαι γροθια στην κοιλια...Μαλλον περισσοτερο πονεσα εγω...Ηταν λες και βαρουσα κοτρονα..

Ντανιελ- Μα καλα τι ακριβος προσπαθεις να κανεις? να αυτοκτονισεις? Γιατι με χτυπ-
Αλλα πριν συνεχισει ειδε το χερι μου που ετρεχε αιμα...

Εγω- Δεν το αντεχω να το κανεις αυτο ΣΥΝΕΧΕΙΑ....Να μν με ρωτας για τιποτα...
Ντανιελ- Δεστο ...Δεστο τωρα...
Εγω- ΜΑ δεν εχω με τι να το δεσω...

Τοτε εσκισε ενα κομματι απο την μλουζα του..με αποτελεσμα να φαινοντε οι κοιλιακοι του...Μου το εδεσε..

Ντανιελ- Ωραια τωρα παμε να φυγουμε απο δω...

Αλλα εκινη την στιγμη ενοισα δυο χερια να με τραβανε προς τα πισω με απομακρυναν

Ντανιελ- Γκαμπριελα!
Κοιταω και βλεπω πως και αυτος δεν μπρουσε να κουνηθει..Πραγμα πολυυυ περιεργο γιατι καθε φορα τον εβλεπα πιο σκληρο..
Oταν γυρισα να δω ποιος ειναι ειδα εναν βαμπιρ..οπως αυτα απο  ταινιες και βιβλια...που ποτε δν ηθελα αν πιστψω πως υπαρχουν..Στα χερια του ειχε και αυτος το σημα απο το βιβλιο...Πηγε να με δαγκωσειι....
Ο Ντανιελλ πηγε να με ελευθερωσει..αλαλ δεν τα καταφερε...

??- Βλεπω δεν θες ν γευτω το αιμα της αγαπημενης σου ε??
Η φωνη του ειρονικη κια απαισια..
Ντανιελ- Αφησε την υσηχη...Μην της κανετε τπτ...αμα θελετε παρτε εμενα...
??- Εσενα?? Να σε κανουμε τι? Εσενα??Δεν εχεις ουτε αιμα ουτε τιποτα..εισαι σχεδον αχρηστος...

Ακουσα καλα??Ειχα μεινει και προσπαθουσα να καταλαβω τι στο καλο γινεται..Γιατι δν μου ειπε πως ειναι ενας οπως και αυτους?..Τι ηθελαν απο μενα?
Αυτος που με κρατουσε..με ανεβασε πανω σε ενα δεντρο...

??- Για πες τωρα Ντανιελ? Τι θα κανεις για αν την σωσεις ξανα?
Ντανιελ- Ειπα αφησε την...

Ξανα?? Τι ενοουσε με το ξανα...

Με επιασε απο τον λαιμο...

??- Δεν αρκει μονο μια απειλη....Ξερεις καλα τι πρεπει να κανεις...λοιπον δεχεσε???
5......4......3.....2......1...................................................................................................?

Μπορει μερικες απο σας να την εχετε διαβασει..αλλα την εχω και γω επεξεργασει..Και μενα μ'αρεσει πολυ γιαυτο την ανεβαζω  απο κει εδω...Οποτε δεν ειναι ακριβως δικια μου.....!


Ευχαριστω αν το διαβαζεται....Ανα μια μερα θα μπαινει καινουργιο Παρτ...♥  

No comments:

Post a Comment