Lovely photos xD

Sunday, April 29, 2012

Ειναι μερικες φορες που νοιωθεις μονη...

                                                    *Eιναι μερικες φορες που νοιωθεις μονη....*

Νοιωθεις πως κανεις δεν ειναι εξω για σενα...Κανεις δεν θα σου πει οταν εχεις δυσκολιες πως "Ολα θα πανε καλα"...Κανεις δεν ενδιαφερετε Κανεις...δεν νοιαζετε... ολοι ειναι εγωιστες...
Ολοι θελουμε εναν που θα μας πει..." Εγω ειμαι εδω για σενα" 


Ναι ολοι το εχουμε ακουσει οταν ιδη εχεις κανει μια -χαρη-
Αλλα στα'ληθεια ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ...
Θελω καποιον να με αγγαλιασει σφυχτα...οχι καποιον που θα μου πει "Σιγα το πραγμα μορε...θα περασει" Θελω καποιον να με φιλαει στο μετωπο...και οχι στα χειλη...!



Ξερεις κατι? Οταν θα φυγω θα με ψαχνεις..Σου εχω αλλαξει την ζωη και το ευχαριστω?? Να αλλαζεις δρομο οταν με βλεπεις? Χμμμ δεν μπορω να κανω κατι γιατι ειμαι τοσοοοο αδυναμη...και αυτο το προκαλεσες εσυ...


                                                   --ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ--


No comments:

Post a Comment