Lovely photos xD

Friday, April 6, 2012


                                   *Vampire story*


                                                                  Part 2 <3
                                                   
 Ημουν ξαπλωμενη σε ενα στρωμα ..Ποιος με αφησε και γιατι πανω σε αυτο το στρωμα?? 

???- Εισαι καλα??? 

Εγω- Καλα ειμαι..αλλα γιατι ειμαι εδω??

Μαμα- Δεν σε πηγα κατω γιατι εισαι λιγο βαρια..Δεν μπρουσα να σε κουβαλησω και σε ξαπλωσα εδω...

Εγω- Αααα οκ νταξει...

Δεν της ειπα τιποτα ! 
Δεν ηθελα...Κατεβηκα με την μαμα μου τα σκαλια αλλα κοιταξα για τελευταια φορα πισω...Μετα απο 3-4 ωρες βγηκα για να παρω καθαρο αερα....
Κατεβηκα χερετισα την  μαμα και προοριζομουν για το ποιο κοντινο παρκο της περιοχης...Καθησα στο παγκακι 
*
Ακουγα φωνες, λιγα μετρα πιο περα...ηταν 4-5 που φοναζαν 
Γυρισα πλατη για να δω ποιοι ειναι....το ματι πιγε σε αυτον που κρατουσε οπλο στο χερι του...Ακουστηκαν πυροολισμοι...
Σε κλασματα δευτερολεπτων, ενας απο αυτους με αρπαξε αγκαλια και ερχησε να τρεχει με πολυυ μεγαλλη ταχυτητα..Εγω δεν εβλεπα τιποτα...
Τον εσφυγγα ολο και πιο πολυ απο τον φοβο...
Σταματησε πολυ αποτομα...
*

???-Εισαι καλα??

Με ρωτησε....Ειδα το προσωπο του...Ηταν αυτος που με ειχε σωσει καια πο χθες....

εγω- Ναι ..προσπαθω....Εμμ που βρισκομαστε?

???- Καπου που δεν θα μπορεσουν να σε βρουν..ελπιζω....Τωρα πρεπει να βρουμε ενα μερος να μεινουμε το βραδυ...

Εγω- ΚΑτσε ΚΑτσε...Δεν θα με γυρισεις πισω...?

???- Σημερα οχι αυριο βλεπουμε...Ελα παμε.....!

Περπατουσαμε σιωπιλοιιι βρεθηκαμε στην μεση του πουθενα...δεν ξερω πως...αλλα μετα:

???- Εδω ειμαστε?? (δειχνοντας ενα σπιτι)
Δεν μιλησα...φαινοταν..παναρχαιο σπιτι...Σκοτεινιασε...Μπηκε προτος μεσα...και ακολουθησα και εγω....
Το σπιτι ηταν ολο μεσα στην σκονη και στην μουχλαα....Μου εδειξε το δοματιο μου. Οταν μπηκα 
μεσα ολα ηταν σκοτεινα..
Εκεινος πηγε στο δικο του...ακριβος απεναντι...
Μετα απο 5 λεπτα πηρα την αποφαση να παω διπλα Δεν μπρουσα αλλο μονη μου..
Χτυπησα την πορτα αλλα τιποτα....
Μπηκα μεσα και τοτε τον ειδα ξαπλομενο και αρκετα κουρασμενο στο κρεβατι 
Ηταν πολυ γλυκος,δεν ειχα ιδεα ομως τι δουλεια εχει μαζι μου....
Αν και ειχε πολυ λιγο φως, διεκρινα το βιβλιο μου πανω στο κρεβατι..Διπλα στο χερι του....
Το σημα πανω στο βιβλιο ηταν ιδιο με αυτο που εχει στο χερι του...O.o 
Πλησιασα και πηρα το βιβλιο στα χερια μου..τοτε....

???-Τι κανεις εκει??????



Ευχαριστω αν το διαβαζεται....Ανα μια μερα θα μπαινει καινουργιο Παρτ...♥ 



No comments:

Post a Comment